• Veritabanı uygulamasının kurulması ve konfigürasyonunun yapılması
  • Veritabanı servislerinin 7x24 izlenmesi
  • Problemlere SLA kapsamında müdahale edilmesi
  • Çözülemeyen veya destek gereken durumlarda üreticinin kullanıcı adına kayıt açılarak takip edilmesi ve müşterinin periyodik olarak bilgilendirilmesi
  • Periyodik kontrollerin yapılması ve müşteriyle paylaşılması
  • Veritabanı boyutunun kontrol edilmesi
  • İşlemci değerlerinin kontrol edilmesi
  • Disk alanının kontrol edilmesi
  • Fiziksel ve sanal memory yeterliliğinin kontrol edilmesi
  • Yedekleme/Geri dönüş kontrolünün yapılması
  • Güvenlik yamalarının kontrol edilmesi ve yüklenmesi
  • Event logların(Olay günlüğü loglarının) kontrol edilmesi
  • Veritabanı shrink işleminin yapılması
  • Log kontrolünün yapılması
  • Job'ların düzgün çalışıp çalışmadığının kontrol edilmesi
  • Gerektiğinde Yedekleme/Geri dönüş desteğinin verilmesi
Hızlı Başvuru Formu