Teknoloji Destek Hizmetleri ekibi olarak çalışanlarınızın, kaliteli ve kesintisiz çalışabilmeleri amacıyla her türlü talep ve sorunlarına hızlı bir şekilde müdahale ederek kaliteli hizmet sağlamayı amaçlıyoruz. Tüm yerleşik ve mobil cihazların kesintisiz ve verimli çalışmalarını sağlamak amacıyla çağrı merkezi ve web tabanlı Yardım Masası uygulamasıyla ISO – ITIL standartlarına uygun seviyede hizmet veriyoruz. Kurumunuzun ihtiyaçları doğrultusunda hizmet seviyesi anlaşmalarına uygun olarak çalışmalarımızı gerçekleştiriyor ve hizmet kalitesini ölçümleyebilmek amacıyla düzenli olarak profesyonel raporlar hazırlayıp müşterilerimizle paylaşıyoruz. Her türlü donanım ve yazılım tabanlı çağrılar Yardım Masası uygulamasıyla kayıt altına alınarak sözleşmeler çerçevesinde kaliteli hizmet anlayışıyla takip edilmektedir. Uzaktan bağlantı ve yönetim araçları kullanılarak cihazlara anında müdahaleler yapılabilmektedir, bu sayede hizmet hızının en yüksek seviyede olması sağlanarak kalitenin ve müşteri memnuniyetinin üst düzeyde olması amaçlanmaktadır.

Hızlı Başvuru Formu