• Exchange kurulum ve konfigürasyonlarının yapılması
  • Exchange günlük kullanıcı operasyonlarının yapılması
  • Mail hesabı; Oluşturma, Silme, Devre dışı bırakma/devreye alma, Şifre problemleri, Yönlendirme ve yönlendirme iptal talepleri vb.
  • Mail grupları; Oluşturma, Silme, Değişiklik yapma(Grup üyesi ekle, Grup üyesi silme, Mail adresi değişikliği, Yetki tanımları vb.)
  • Exchange servis bileşenlerinin 7x24 izlenmesi
  • Problem durumunda SLA kapsamı dahilinde müdahele edilmesi
  • Çözülemeyen veya destek gereken durumlarda üreticinin kullanıcı adına kayıt açılarak takip edilmesi ve müşterinin periyodik olarak bilgilendirilmesi
  • Exchange rollerinin ve hizmetlerinin çalışabilirliğinin kontrol edilmesi ve desteğinin verilmesi
  • OWA (Outlook Web Access) - RPC over Https
  • OMA (Outlook Mobile Access)
  • ActiveSync
  • SMTP
  • CAS
  • DAG
  • Exchange periyodik kontrollerinin yapılması ve müşteriyle paylaşılması
  • Log boyutunun kontrol edilmesi
  • İşlemci değerlerinin kontrol edilmesi
  • Disk alanının kontrol edilmesi
  • Fiziksel ve sanal Memory yeterliliğinin kontrol edilmesi
  • OAB (Offline Address Book) güncelliğinin kontrol edilmesi
  • Yedeklemenin kontrol edilmesi
  • Event Viewerın kontrol edilmesi
  • Gerektiğinde yedekleme/geri dönüş desteğinin verilmesi
Hızlı Başvuru Formu