• İhtiyaca uygun özelliklerde sanal veya fiziksel bir sunucu için işletim sisteminin kurulması, ilgili rollerin eklenmesi
  • Müşteri domaini varsa sunucunun dahil edilmesi
  • Sanal sunucu ise Hyper Visor’ün ajanlarının kurulması
  • Antivirüs ajanının kurulması ve ajanın yönetilmesi
  • İşletim sistemi güvenlik yamalarının güncelliğinin takip edilmesi(Aylık olarak yayınlanan Microsoft Güvenlik Bülteni'ne istinaden takip edilir.)
  • Yedekleme ajanının kurulması ve ajanın yönetilmesi
  • İşletim sisteminin sağlıklı çalışabilmesi için gerekli periyodik kontrollerin, bakımların ve problem önleme operasyonlarının gerçekleştirilmesi (log okuma, performans izleme vb.)
  • ISO 9001 standartları gereği ''Altyapı Hizmetleri Yedekleme Geri Dönüş ve Saklama Talimatı'’, '' Altyapı Hizmetleri İşletim Esasları Formu'' dokümanlarının hazırlanması ve güncelliğinin takip edilmesi
  • Sunucuda izlenecek eşik değerlerinin ve servislerinin belirlenmesi
  • Özel uygulama ve servis izleme taleplerinin değerlendirilmesi
  • Sunucu kaynaklarının izlenmesi ve belirlenmiş eşik değerlerinin aşılması durumunda müşterinin bilgilendirilmesi
  • Olaylara SLA süreleri içerisinde çözüm sağlanması
  • Üretici desteği gereken durumlarda üreticiye kayıt açılarak çözümün takip edilmesi ve müşterinin bilgilendirilmesi
  • Periyodik problemler için kalıcı çözümlerin geliştirilmesi
  • Aylık kullanım, performans, kapasite ve olay raporlarının müşteriyle paylaşılması
  • Sunucu üzerinde planlanan çalışma öncesinde operasyon planının hazırlanarak müşteriyle paylaşılması ve onay alınması
Hızlı Başvuru Formu